söndag 30 oktober 2016

Jason Aldean, Jon Pardi och Rebecka Karlsson

Ursäkta dåligt bloggande. Jag återgick till arbetslivet i veckan och har varit helt slut när jag kommit hem från helvetet jobbet. Men nu är jag inne i det igen och kan således koppla in autopiloten måndag morgon.

Förhoppningsvis har jag då också lite mer att komma med på den här så kallade bloggen. I väntan på inlägg med substans kommer här tre snabba.

Jason Aldeans nya platta recenseras i nästa nummer av SCC-nytt*.  Jag var ganska hård i mitt omdöme men jag uppskattar i alla fall ambitiösa musikvideos.



Även Jon Pardis senaste recenseras i samma tidning. Där var jag mer positiv. Och man får ju vara bra trist som människa om man inte uppskattar den här svängiga visan.



Veckans idolrecension utgick eftersom jag faktiskt hade annat för mig. Rebecka Karlson unnade jag mig dock att avnjuta på Play, och vilken stjärna hon är alltså. Men jag hade lite svårt för att TV4-produktionen vinklade hennes misstänkta blindtarmsinflammation som att hon låg på sin dödsbädd.



Tack för mig.

*Småland Country Clubs tidning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar