torsdag 30 september 2010

det är mycket nu

På senaste tiden har det kommit mycket ny spännande musik från bland annat Joey + Rory, Billy Currington, Zac Brown Band och Justin Townes Earle. Jag försöker lyssna in mig på så mycket som möjligt men just nu känns det som jag inte riktigt hänger med i svängarna. Därför uppmanar jag dig, ja just du därute, att skriva en rad eller två om något nytt bra countryalbum. Skriv det i kommentarfältet så hamnar det på bloggen sen, modernt va? Risken finns ju att det blir noll kommentarer men det är en smäll som jag tar i så fall som det sköna bloggmongo jag är.

2 kommentarer:

  1. Jag hörde en låt på radion det var ngn Donna, Docka eller något sådant! Sjönge om en sparv så jäkla bra. Det kanske är ngt av intresse?

    SvaraRadera
  2. Kul blog du har !
    Här ett tips helt apropå :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=aTwOz2Cfu_I

    HK

    SvaraRadera