måndag 10 maj 2010

konstigt och härligt på samma gång

Miley Cyrus video till hennes nyaste hit är nog det märkligaste jag sett sedan gärdsmygen i söndags. Och som ett tokigt sammanträffande har videon ett fågeltema i form av att Miley är utklädd till örn (eller nåt) i tajt kroppsstrumpa.

Låten heter Can't Be Tamed och ska väl på något sätt tolkas som att hon inte längre anser sig vara den disneyfigur (Hannah Montana) hon varit typ hela sitt liv. Mig lurar du dock inte lille Miley för trots att du klätt ut dig till en läskig örn och ligger och ser mystisk ut i ett jättestort fågelbo kommer jag (och resten av världen) nog aldrig tycka att du är mycket läskigare än Nalle Puh.



Jag älskar dock tjejen för det här tokiga utspelet. Dessutom är låten rätt så käck och hon sjunger faktiskt väldigt bra vilket hon sällan får så mycket kredd för.

Men om ni vill lyssna på några riktigt bra Miley Cyrus-låtar rekommenderar jag Party In The USA och The Climb. Och diggar ni Miley så pass att ni vill titta på henne i cirka 101 minuter är hon just nu bioaktuell med The Last Song.

Mer Miley åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar