söndag 27 januari 2013

Nördigt bloggtips

I helgen har jag jobbat. Jag stämplade ut vid 16-hugget och sedan dess har jag varit relativt inaktiv. Men det kan man ju gott unna sig ibland.

I min söndagsdvala halkade jag in på Martin Melins blogg. Jag tycker han är faschinerande på något vis. Nu vet jag allt om hans förortsliv i Enskede med Camilla och barnen. Martin verkar så nöjd med sig själv, jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är störande eller trivsamt. Det är också svårt ibland att veta om han utövar ironi eller inte. Klart är i alla fall att det passar utmärkt för en blogg. Han är dessutom flitig värre, bloggar varje dag med massa bilder och text.

Här hittar ni bloggen.

Mycket sånt här är det. Just detta handlar om Martins duschvanor (?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar