söndag 19 augusti 2012

Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

Taylor Swift, den omåttligt populära tjejen med den lite svajiga sångrösten, har i dagarna släppt en ny singel. Jag tycker det är en helt okej låt faktiskt. Jag ger den 4 av 5 i betyg!



Taylor Swift har ju trots sin ringa ålder raddat upp hits. Hennes musikstil är aningen för mycket pop för min smak men så klart har jag lyssnat mer på hennes skivor än vad jag själv kanske hade önskat. Men va fan jag gillar ju tjejen, inget att skämmas över väl. Jag tar istället tillfället i akt och knåpar ihop en topplista!.


1. "The Best Day"



2. "Mean"



3. "White Horse"



Vilka är era favoritswiftbitar?

1 kommentar:

  1. Jag är inte så där jätteförtjust i Taylor Swift, håller med dig om att hon är lite för "poppig". Dock gillar jag låten Mean.
    Kika gärna in på min nystartade blogg, countrybrud.blogg.se :)

    SvaraRadera