tisdag 22 december 2009

jullov

Efter en nära-döden-upplevelse tillika nära-rådjur-upplevelse har jag landat i ett snötäckt Linköping.

Jullov till den 3:e januari så nu är det bara fötterna på soffbordet och en skumtomte i munnen för hela tjocka slanten, smaskens.

Lille huskatten (alternativt rovdjuret) Sigvard välkomnade mig på ett ovanligt sympatiskt sätt medan pappa satt och broderade (?). Just nu står storebror och fotograferar från en pall mitt i rummet ut i tomma intet. Allt är precis lika wack som vanligt.

Julafton om två dagar, ho ho. Jag tycker fortfarande det är väldigt roligt att öppna julklappar, skit samma vad som är i (nästan). Men som sagt två dagar kvar och den som väntar på nåt gott bla bla bla... Jag tror hur som haver att jag får fina klappar i år, har varit snäll.

Apropå väntan, snart ska jag kora 2009 års bästa countryalbum. Tills dess: 2008 års bästa! (kommer imorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar