tisdag 12 augusti 2014

The secret life of a country music blogger

Ni tror kanske att det är en dans på rosor att vara countybloggerska, men det är hard work ska ni veta. Idag till exempel är jag ledig från mitt riktiga jobb (läs slavgöra på medelstort sjukhus i södra severige red. anm.), men kan jag njuta av ledigheten? Nej! För jag måste ju skriva recensioner, lyssna in mig på ny countrymusik etc. etc. för att blidka alla mina fans, alla 12 av er eller hur många ni nu kan tänkas vara.

Snart kommer recensioner på Sunny Sweeneys, Randy Travis och Old Crow Medicine Shows senaste plattor. Alla dessa ska också printas i Smålands Country Clubs tidning. Ja ni hör ju, det är mycket nu.

Nu tar jag en kopp kaffe till och "jobbar "på.


Extra mkt på agendan idag eftersom jag också bevakar fridrotts-EM

4 kommentarer:

  1. Slitigt värre ser jag och ändå hinner du cykla några 5-milarundor i veckan. Imponerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det imponerande! Jag är en maskin! / Ansvarig utgivare

      Radera
  2. Snygga fötter ! Passar bra till country som ofta är "down to earth" :)
    Matte

    SvaraRadera