måndag 11 oktober 2010

who are you when i'm not looking

Så heter Blake Sheltons senaste låt. Den går ut på att alla människor är lite lafsiga och småklantiga när ingen tittar på, det är en fin tanke tycker jag. Det går ju inte heller att ogilla en låt som börjar med orden my oh my.



Who Are You When I'm Not Looking är en sjättedel av Blakes senaste Six Pack* All About Tonight. Jag utlovade en recension av denna för cirka två månader sen men det blev inte av riktigt. Nu har jag dock lyssnat litegrann på sexpacket och kan väl konstatera att det är ungefär lika glatt och otvunget som föregångaren Hillbilly Bone.

*en halv skiva med bara sex låtar

3 kommentarer:

  1. fin låt! Jag uppskattar förstås dina countrytips, men om man även får önska vad du ska skriva om i övrigt skulle jag vilja ha förslag på nördiga länkar att förgylla slögooglingstunder med

    SvaraRadera
  2. Jag uppskattar alla sorters kommentarer och ska genast ta mig an uppdraget nördiga länkar.

    SvaraRadera
  3. Jag uppskattar de snabba kommentarerna endast 14 minuter!

    SvaraRadera