fredag 15 oktober 2010

fredagsmys - idol

Jag missade förra veckans idol för då var jag hemma hos föräldrarna och där är det doobidoo eller dö.

Ikväll tittar jag men jag missar mycket för jag lider av livefobi, tycker alltså att det är fruktansvärt jobbigt att det är direktsändning och att det inte finns några som helst garantier för att någon inte ska skämma ut sig fullständigt. Så när det blir jobbig intervjusituation med Jihde, någon sjunger falskt eller juryn kommer med konstiga uttalanden slår jag över till grannkanalen. Jag har således sett cirka 10 % av kvällens idol.

Kvällens...

... käft: Alices, som nästan sitter utanför ansiktet.

... mest överskattade: Linda Varg. Jag fattar verkligen inte.

... prestation: Olles enarmsarmhävningar.

... snyggaste: Elin. Jag tyckte hon va fint klädd och frillan är ju läcker som attan.

... skabbigaste: Jay. Man får inte se ut så när man är folkvald.

... bästa låt: The Knife's Heartbeats. Synd bara att man tvingades se en åmandes Linnéa till tonerna av den.

... snask: godis från hemmakväll och coca cola zero (för kroppen vet inte vad den ska göra med konstgjorda ämnen så den kissar ut det).


Om ni tycker jag verkar ha lite för mycket fritid för mitt eget bästa så är det en korrekt iakttagelse.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Låter helmysigt tycker jag! /ME

    SvaraRadera
  2. Låter som en helrätt Fredagskväll !
    ( även om jag för egen del har noll-koll på TV program och sånt....)
    Och att vila sig i form är nog så svårt ;-)
    Här en trudelutt att mysa till framåt lördagskvällen :

    http://www.youtube.com/watch?v=zX7eVtjJFc0

    Ha det !

    SvaraRadera