tisdag 18 maj 2010

billy currington

Jag har alltid tyckt att Billy Currington verkar vara något av en tråkmåns, varför vet jag inte riktigt. Kanske är jag bara avis på hans fantastiska hårkvalitet.
I alla fall. Idag har jag gett honom en chans och lyssnat på hans senaste platta Little Bit Of Everything (2008). På den finns superduperhiten People Are Crazy och jag måste erkänna att det är en helt fantastisk låt. Kolla på den härligt somriga videon och passa på att kolla in frillan lite extra också.

Övriga låtar på Little Bit Of Everything är också helt okej. Billy är nog en hyvens grabb ändå även om hans musik inte skiljer sig särskilt mycket från andra countrypojkar där ute i etern.

2 kommentarer:

  1. Go låt :) Härligt fåraktigt hår!

    SvaraRadera
  2. körde han inte den låten på cma eller nått sånt?

    SvaraRadera