fredag 17 april 2015

Hej och förlåt

Ursäkta dåligt bloggande sista veckan. Men det är svårt att få till när man jobbar så hårt.

Med jobba menar jag alltså att sitta och se superupptagen ut medan man tänker på pommes eller nåt.

Men i helgen ska jag på countryfestival på Palladium här i min lilla stad så då har jag i alla fall nåt att skriva om! Min tanke var att jag skulle skrivit lite om de band som är med och lirar men det rann mig ur fingrarna på grund av lathet. Ni får alltså hålla till godo med en resumé av festivalen vad det lider.

Kul ska det bli i alla fall och jag har lyckats få med mig hela två vänner på spektaklet (alla vänner hon har red. anm.).

3 kommentarer:

  1. 2 vänner är faktiskt inte illa. Det finns de som inye har nån alls...

    SvaraRadera
  2. 2 vänner är faktiskt inte illa. Det finns de som inye har nån alls...

    SvaraRadera