torsdag 28 februari 2013

Erik Segerstedt & Tone Damli - "Hello Goodbye"

En uppmärksam läsare påtalade för mig att Erik och Tones låt från den andra delfinalen i årets melodifestivalkarusell har något av en countryvibe över sig. Och jag kan bara hålla med! Dessutom är det ju en riktigt bra låt, fattar inte hur jag kunde missa det första gången. Förmodligen var jag lite förblindad av Anton Ewalds härliga höftrörelser, han tävlade ju samma vecka. Vi får se vem som drar det längsa stråt i andra chansen på lördag.



Jag rekomenderar dock att lyssna på bidraget på spotify istället för att titta på det på webben, då slipper man ju se det krystade scenspråket.

1 kommentar:

  1. Hej, här är lite ny svensk country. Chris Lindberg - My ship is coming in http://www.youtube.com/watch?v=qBmklopMHa8

    SvaraRadera