fredag 8 november 2013

Idol 2013

Jag har upptäckt att jag inte skrivit diddly squat om årets idolupplaga. Kanske för att det är sjukt ointressant. Men om man är en av Sveriges hetaste musikbloggar (ha!) så kanske man ändå ska rapportera lite från spektaklet.

Till mitt försvar så  har jag inte tittat. Förra fredagen var första gången jag såg ett helt program med alla nummer. Det kom lite som en chock för mig att deltagarna var typ fyra år gamla och såg ut som de skulle kissa på sig på scenen, men man har kanske inte full koll på blåsan vid den ringa åldern. I princip kändes det som jag tittade på småstjärnorna.

I min bok är det bara Erik Rapp som är något att hänga i julgranen. Jens Hult är också okej men lite för mycket spelevink för min smak. Elin Bergman kan det eventuellt också bli något av en vacker dag. Så nu vet ni va ni ska säga på fikat på jobbet på måndag, varsågoda!

Coolaste katten i idolfabriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar