fredag 27 juli 2012

sorry

Ursäkta mig verkligen för dåligt bloggande, man kan ju tro att det är något slags veckomagasin jag bedriver, typ svensk damtidning eller så. Det gör jag alltså inte, utan detta ska likna en blogg. En blogg som jag försöker krafsa ner några rader i åtminstone ett par gånger i veckan. Men jag har drabbats av någon slags skrivkramp, kan inte för mitt liv komma på något vettigt att skriva om. Och då låter jag hellre bli. Jag hoppas bara inte att ni läsare, alla tio av er, börjar droppa av och inte längre intressera er för min fina countryblogg. 

Till mitt försvar har det ju också varit varmt som i helvetet sista tiden och då kan man ju inte sitta inne och glöta framför datan. Idag till exempel var jag i Halmstad och stekte.

Varför titta ut över havet när man kan glo på en sanddyna?
Vi säger så så länge!

1 kommentar: